eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zasady rekrutacji
na rok szkolny 2007/2008
1. W roku szkolnym 2007/2008 przewiduje się utworzenie następujących klas pierwszych:
Klasa | Przedmioty rozszerzone | Przedmioty punktowane |
humanistyczno - dziennikarska | j.polski, historia, informatyka | historia, informatyka |
historyczno – prawna | historia, WOS, matematyka | historia, WOS |
przyrodniczo – medyczna | biologia, chemia | biologia, chemia |
matematyczno – informatyczna | matematyka, informatyka | informatyka, fizyka |
językowa | j.angielski, j.niemiecki | j.obcy, historia |
2. O przyjęciu do szkoły decyduje liczba uzyskanych punktów – minimalna ilość punktów 90.
3. Punkty może kandydat otrzymać za:
a) egzamin gimnazjalny(część humanistyczna),max 50 pkt
b) egzamin gimnazjalny (część humanistyczno-przyrodnicza),max 50 pkt.
c) oceny na świadectwie z czterech przedmiotów,max 80 pkt.
* j.polski
* matematyka
* dwa wybrane przedmioty (tabelka wyżej)
d) udział w konkursach przedmiotowych, zawodach sportowych, inne osiągnięcia,
max 20 pkt.
4. Oceny przelicza się na punkty wg zasad:
celujący – 20 pkt.
bardzo dobry – 16 pkt.
dobry – 12 pkt.
dostateczny – 8 pkt.
5. Laureaci i finaliści ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych oraz laureaci konkursów o zasięgu wojewódzkim i ponadwojewódzkim przyjmowani są do wybranej szkoły ponadgimnazjalnej niezależnie od kryteriów ustalonych przez szkołę.
6. Kandydaci z oceną nieodpowiednią lub naganną z zachowanie nie będą przyjmowani do szkoły.
7. Wymagane dokumenty:
* podanie o przyjęcie do szkoły (do 04.06.2007)
* świadectwo ukończenia gimnazjum (lub kopię poswiadczona przez dyrektora gimnazjum) (do 26.06.2005 do 1500)
* zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego (lub kopię poswiadczona przez dyrektora gimnazjum)(do 26.06.2007 do 1500)
* karta zdrowia
* trzy aktualne fotografie (podpisane na odwrocie)
Kandydaci moga dołaczyć ponadto:
* opinię poradni psychologiczno- pedagogicznej
* zaswiadczenia komisji konkursowych o udziale w konkursach przedmiotowych
* inne dokumenty potwierdzajace osiagnięcia kandydata
8. Wyniki rekrutacji będą wywieszone w szkole 29.06.2007 o 1600
9. Kandydaci, którzy zostaną przyjęci do szkoły w terminie do 04.07.2007 do 1500 mają obowiązek pisemnego potwierdzenia woli nauki w szkole oraz ewentualnego uzupełnienia brakujących dokumentów.
10. Odwołania do wyników postępowania kwalifikacyjnego można składać do dyrektora szkoły w ciągu 3 dni od daty ich ogłoszenia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | 04-01-2008 14:46 | |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-01-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 04-01-2008 14:46 |